Happy Day Topsy-Turvy

Rzuciłem i zwrócił całą noc, a dziś rano obudziłam wygląda tak: Tak. Wśród zmagają się z kołdrą (obejmuje wygrał) i Flailing tam iz powrotem między materacem, udało mi się zmienić udział w moje włosy i tworzenia dużych Hermie-esque runąć, że nie będzie unswoop się.

Yeah, yeah. Wiem: Big Whoop. Cóż, lemingi powiedzieć. To zamachem jest duży wrzask. Kiedy boków zmian strony (nie mówiąc już spadać), cały świat odwraca do góry nogami.

G'wan. Go spróbować. Zmień swój udział. Staniesz się obcy dla siebie, gwarantowane. See? Widzisz? You Nie wiedziałem nawet, że pół czoła istniał, didja?

Wystarczy zmienić część z powrotem? Dlaczego, I'd love to. Ale nie miałem czasu, ponieważ pierwszą rzeczą, to ja musiałem pobrać aktualizacje, że mój komputer jest obniżona zdolność do upfunction. Or something.

Internet Explorer - musiały być zmodernizowane (i pobrać). Zatrzymano workin '. Firefox - musiały być zmodernizowane (i pobrać). Masz wszystko demandy. Naszywki nagle musiała być repatched, przyszyć, prasować-u, co dzieje się z łat.

Tak więc: Happy Topsy-Turvy Day i Happy Dragon dziś zapiekanka. Po wszystkich moich modernizacji pobieranie przeciążenie freeloading (by the way ... wszystkie moje czcionki włączeniu się i wszystko wygląda dziwnie i jest całkiem jasne, że nie jestem roll-with-the-stemple gal miły, prawda?) I gotta wypuszczać niektóre pary.

I'm gonna go wziąć długi spacer i straszyć sąsiadów z moim zamachem Hermie.


11 komentarzy:
Anonimowy said ...
"Miałam do pobrania uaktualnień, że mój komputer jest obniżona zdolność do upfunction. Tylko nie masz odwagi napisać, że.
March 30, 2009 11:33 AM 30 marca 2009 11:33

Lois Lane powiedział ...
1. Próbowałem zmiany udziału w moje włosy i to boli, to fizycznie boli, do cholery! 2. Nie obiecuję, aby chłopcy noszą kapeluszy żenujące Wielkanoc. I nie daje żadnych obietnic o uszy królika, jednak. 3. Zeszłej nocy śniła mi męża ciotki starał się służyć przekąski z plasterki bananów, posiekane oliwki i suszonych moreli. Zatrzymaliśmy się przed jej szczycie je wyłączyć z ziela angielskiego tematycznie (smaku?) Speadable sera. 4. Ja również marzyli o edycję, prawdopodobnie dlatego, że miałem kopię edycji aż o 11:30 PM Ostatni noc. 5. Marzysz o edycji jest prawdopodobnie najbardziej nudne rzeczy można pomarzyć zawsze. 6. Smoki mają Duże tyłki. Naprawdę robią. Wystarczy zapytać mojego syna.
March 30, 2009 11:39 AM 30 marca 2009 11:39


Cake powiedział ...
1) Jestem zmęczony. 2) Nic na # 2. 3) fioletowy tego bloga jest spalanie mojego mózgu. 4) I naprawdę nie mają nic do powiedzenia sprytny. 5) jest poniedziałek jeszcze nie koniec? ~Cakey ~ March 30, 2009 12:22 PM 30 marca 2009 12:22

Anonimowy said ...
You rock, Silver Fox! You rock, Silver Fox!
March 30, 2009 12:39 PM 30 marca 2009 12:39

Sparkle Plenty powiedział ...
Howdy, Anonimowy! Tak. Chyba tak ... Czekaj ... jak wielu z was tam?

Howdy, Lois! YEAH! YEAH! Zmiana strony nie boli! A: Jestem prawie pewien, że moja ciotka rzeczywiście uczynił, że apetyt. Albo, że ona po cenach dumpingowych wszystkie rzeczy Ci których mowa w Jello formy żelatyny marki i podawane jest na sałata lodowa ozdobione porcję mini! Blark. (Rough marzenia ... i nadzieja koniec edycji noc się kończy.)

Howdy, Cakey! Niestety: poniedziałek jeszcze się nie skończyła. Prawie! Ale nie zmienia fioletowe tło więc nie będę palić mózgu. Nie to, że pomaga głębokie, osłabiające ból czuję z powodu mojego wrong-part/Hermie sytuacji spadać, ale przynajmniej mogę uniknąć przeciągania innych ze mną.

Howdy, Anonimowy! What the heck? Czasu było, gdybyś Anonimowy szukałaś Lamont. Nie trzeba TV i umieścić swoje pseudonimy w cudzysłowie i rzeczy. Obecnie wszystkie zakłady są wyłączone i nie ma wszystkich tych małych anonymeeses Runnin 'around. You're rodzaju słodkie, więc myślę, że będę nazwę Plucky i strzeże!
March 30, 2009 1:21 PM 30 marca 2009 1:21 PM


Cake powiedział ...
Drodzy Spackle: DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!! * rzuca cukierki * Mój mózg był palenie i moje oczy były krwawienia. Naprawdę, nie znajdzie się w tej sprawie. (Mogę leżeć.)
March 30, 2009 2:28 PM 30 marca 2009 2:28 PM


Lois Lane powiedział ...
Blark moje nowe ulubione słowo!
March 30, 2009 3:41 PM 30 marca 2009 3:41 PM

Clinky powiedział ...
HAT! HAT!
March 30, 2009 5:09 PM 30 marca 2009 5:09 PM

Pop Mex! Powiedział ...
SOMBRERO! GATO! IVA! Vat! Estera! RATA! GORDO! PALMADITO!
March 30, 2009 10:51 PM 30 marca 2009 10:51 PM

AphotoAday powiedział ...
Przypomina mi, że jestem tak zaległych za strzyżenie ... I przypomina mi straszne doświadczenie miałem, kiedy byłem dzieckiem na jednym z moich pierwszych wizyt do fryzjera, na własną rękę ... --Fryzjer był pijany (myślę) i postanowił, że będę wyglądać lepiej w części moje włosy po drugiej stronie ... Może pytał mnie o zgodę na zmianę strony, czy może on nie zrobił, ale wyszedł patrząc straszne ... Moja matka wysłała mnie z powrotem do jego stałej, ale nadal wyglądał straszne ...
March 31, 2009 6:06 AM 31 marca 2009 6:06 AM

Sparkle Plenty powiedział ...
CAKIE! Możesz umieścić moje oko z tym candy was rzucił. Proszę zapłacić za eyepatch. Dziękuję. LOIS! Myślałem, że się go, ale nie wygląda jak ja. BLARK! BLARK!

CLINKY! Broski! Broski!

POP MEX! Gracias! Gracias!

DONALD! Ooh: That's a bad one. A: Aargh. Jestem zaległych za ścięcie włosów, too. Myślę, że będę po prostu czekać na kapeluszach.
April 3, 2009 6:45 AM 3 kwietnia 2009 6:45 AM


Dodaj komentarz
Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)